Neostrada Status

Geen melding en toch problemen met onze dienstverlening? Neem dan contact op via support@neostrada.nl

Neostrada is continu bezig met het verbeteren van haar dienstverlening

Daarom voeren wij regelmatig werkzaamheden uit en proberen we tijdens het onderhoud downtime zoveel mogelijk te voorkomen.
Op deze pagina staat een status overzicht van gepland onderhoud en actuele storingsmeldingen.


16 september 2022 - Storing betaalmethodes

NL

13 september, 10:15 Op dit moment ondervinden we hinder van een storing op onze website aan het betaalsysteem. Hierdoor zijn op dit moment de betaalwijzes Creditcard en Apple Pay tijdelijk niet beschikbaar. We werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

 

15 september, 16:30 Helaas kampen we nog steeds met problemen in de creditcard betaalmethode. Hierdoor hebben we ook een vertraging opgelopen in onze facturatie. We verwachten de facturatie op korte termijn te hervatten maar proberen nog te zorgen dat betalen met creditcard een optie wordt.

 

16 september, 10:50 De problemen zijn helaas nog niet verholpen. We zullen op korte termijn de facturatie hervatten maar helaas zonder credit card als mogelijke betaal methode. Dit betekend ook dat Apple Pay ook nog niet beschikbaar zal zijn. Gelieve uit te wijken naar alternatieve betaalmethodes. Onze excuses voor het ongemak.

 

19 september, 09:23 Op dit moment zijn er nog geen inhoudelijk updates. Het gaat naar verwachting nog wel even duren voor dit is opgelost. Wel zullen we deze status pagina blijven bij werken wanneer er nieuws te melden is. Onze excuses voor het ongemak.

 

10 oktober, 16:16 Helaas zijn er nog geen veranderingen die momenteel voor een werkende oplossing hebben kunnen zorgen. We begrijpen dat het erg vervelend is dat betalen met creditcard momenteel geen mogelijkheid is, onze excuses hiervoor. Andere betaalmethodes zijn wel beschikbaar.

 

12 oktober, 19:10 We zijn begonnen met het testen van een oplossing. De verwachting is dat we op termijn, mits alles goed gaat, deze kunnen uitrollen. Als gevolg van deze oplossing kun je vanaf deze week vertragingen krijgen bij het bestellen van diensten. Dit heeft er mee te maken dat wij deze bestellingen handmatig nalopen. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling niet direct in je account staat.

 

8 november, 10:54 De problemen met creditcard betalingen zijn opgelost. Deze is nu weer als optie beschikbaar op onze website. PayPal is ook beschikbaar maar we krijgen meldingen dat hier nog wel problemen mee zijn, we werken daarvoor nog aan een oplossing.

 

9 november, 10:05 De optie voor betalen met PayPal is helaas nog steeds niet voldoende werkend. We radne aan om te kijken of betalen via een andere methode wel lukt. Meer updates zullen bij ontwikkelingen volgen.

 

EN

September 13, 10:15 AM We are currently experiencing a problem with the payment system on our website. As a result, the credit card and Apple Pay payment methods are currently temporarily unavailable. We are working on a solution. We apologize for the inconvenience.

 

September 15, 4:30 PM Unfortunately, we are still experiencing problems with the credit card payment method. As a result, we have also experienced a delay in our invoicing. We expect to resume invoicing shortly but are still trying to make payment by credit card an option.

 

September 16, 10:50 AM Unfortunately, the problems have not yet been resolved. We will resume invoicing in the short term, but unfortunately without a credit card as a possible payment method. This also means that Apple Pay will not be available yet. Please use alternative payment methods instead. We apologize for the inconvenience.

 

September 19, 09:23 AM There are currently no substantive updates. It is expected that it will take some time before this is resolved. However, we will continue to update this status page when there is news to report. We apologize for the inconvenience.

 

October 10, 04:16 PM Unfortunately there are no changes that have been able to provide a working solution at the moment. We understand that it is very annoying that payment by credit card currently is unavailable, we apologize for this. Other payment methods are still available.

 

October 12, 7:10 PM We have started testing a solution. We expect to be able to roll this out in due course, provided everything goes well. As a result of this fix, you may experience delays when ordering services starting this week. This has to do with the fact that we check these orders manually. Because of this it is possible that your order is not directly visible in your account.

 

November 8, 10:54 AM The problems with credit card payments have been resolved. It is now available as an payment option on our website. PayPal is also available but we are getting reports that there are still problems with this, we are still working on a solution.

 

November 9, 10:05 AM Unfortunately, the option to pay with PayPal is still not working sufficiently. We recommend that you check whether payment via another method works. More updates will follow with developments.

29 november 2022 - onderhoud webhosting platform [opgelost]

In verband met een onderhouds schema aan het webhosting platform zullen op de volgende servers onderhoud worden verricht komende woensdag 30-11 vanaf 22:00 ;

premium02
premium04
premium06
premium08
premium10
premium12
premium14
premium16
premium18
premium20
premium22
ssd50
www23
www25
www26
www27
www28
www29
www30
www31
www32
www34
www35
www37
www39
www42
www44
www46
www45
www48
www51
www53
www54
www57
www64
www67
www68
www70
www72
www74
www76
www78
www79
www80
www81
www82
www83
www84
www85
www86
www87
www88
www89
www90
www91
www92
www93
www94
www95
www96
www97
www98
www99

De downtime verschilt hierbij van enkele minuten tot maximaal 30 minuten. 
Indien je verder nog vragen hebt neem dan contact op met de support afdeling. 

29 november 2022 - onderhoud redis.totaalholding.nl [opgelost]

28-11 in verband met een migratie van de redis server kan het zijn dat je redis database voor enkele tijd niet bereikbaar is. We proberen de downtime hierin zo kort mogelijk te houden. Onze excuses voor het ongemak.

update 11:00 de migratie is afgerond en alles lijkt naar behoren te werken. We blijven de situatie monitoren.